lördag 31 mars 2012

Brewdog - Sorachi Ace (IPA is dead)

OK, den här var jävligt mysko. Ingen av mig eller Pata kunde direkt peka på vad fan den smakade. Jag tyckte att det var en kraftig smak av mandelmassa eller marsipan. Man blev bara så konfunderad av vad den smakade för det var helt oväntat. Om det är Sorachihumlen som smakade så underligt så missade de att stoppa i så mycket av den humlen i Brooklyns Sorachi Ale. Jag gillar marsipan och mandelmassa men har väldigt svårt att bestämma mig om det verkligen var gott eller äckligt i den här ölen för det var det sista jag var beredd på. Därför måste jag sätta betyget fem eftersom jag behöver pröva den igen för att bestämma mig om den var god eller inte. Underlig var den åtminstone...

Mattes betyg: 5


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar